YouSee hjælp

Hvad gør jeg, hvis jeg mangler en eller flere af mine kanaler?

Cisco tv-boksSkift valg

Her i guiden får du to gode råd, som i de fleste tilfælde kan hjælpe dig med at få dine tv-kanaler tilbage, hvis du mangler én eller flere af dem.



Genstart dit udstyr

I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse din forbindelse end en genstart af din tv-boks

  1. Sluk dit modem på tænd/sluk-knappen.

  1. Sluk din tv-boks på tænd/sluk-knappen. Har du flere tv-bokse, skal du også slukke dem.

  1. Tænd nu for dit modem igen. Efter kort tid vil den begynde at blinke. Vent med at gå videre til næste punkt, til der er konstant lys i @-lampen.

  1. Når @-lampen lyser konstant, skal du tænde for din tv-boks. Har du flere tv-bokse, skal du vente med at tænde dem.

  1. Kan du se tv som normalt på hovedboksen, kan du tænde for de andre tv-bokse.



Nulstil din kanalrækkefølge

Det kan tit hjælpe at nulstille din kanalrækkefølge og sætte den tilbage til standardopsætningen.

  1. Tryk Menu på din fjernbetjening til tv-boksen.

  2. Vælg Indstillinger og herefter Kanaler.

  3. Vælg Skift rækkefølge.

  4. Vælg Gendan standard, og tryk Gem.

  5. Tryk på Menu, og vælg Se tv.



Stadig problemer med dine tv-kanaler?

Har du gennemgået det ovenstående og du oplever stadig problemer, så synes vi, du skal tage kontakt til os - så kan vi sammen kigge på, hvordan vi får løst problemet.

Kontakt YouSee

Husk, at du kan benytte YouSee Tv & Film-appen på mobil og tablet eller tv.yousee.dk på pc indtil problemet er løst.

Hvad synes du om denne side?


Har du brug for yderligere hjælp?