YouSee hjælp

Sådan får du dine kanaler tilbage

Ingen tv-boks - Problemer på et tvSkift valg

Tjek om du bruger de rigtige netværksoplysninger

Når du mangler tv-kanaler, kan det skyldes, at du ikke bruger det rigtige netværks-id. Det afhænger af dit tv, hvordan du indlæser dine kanaler.

Læs her, hvordan du indlæser dine kanaler



Tjek, om dine kabler skal udskiftes

Det er vigtigt, at alle dine kabler er af høj kvalitet. Det betyder, at de er ordentligt afskærmede og holder forstyrrende stråling ude. Hvis kablerne er over to år gamle eller er blevet beskadiget, så yder de ikke nok beskyttelse mod stråling, og vi anbefaler derfor, at de bliver udskiftet.

Du bør spørge en fagmand i din lokale elektronikbutik til råds om at finde de bedst mulige kabler.
Læs mere om kabler og stråling her



Du kan kun se valgfrie kanaler med tv-boks eller et YouSee Kort

Har du et abonnement med valgfrie kanaler, skal du have en tv-boks eller bruge et YouSee Kort for at se de kanaler, du har valgt. Du kan derfor ikke se kanalerne på tv, der ikke har tilkoblet en tv-boks eller et ekstra-kort. 
Læs mere om YouSee Kort her

Har du brug for en tv-boks, så kan du kontakte os her.

Viasat Ultra HD-kanalen er en del af mellem- og fuldpakken fra YouSee.
For at kunne se kanalen Viasat Ultra HD, skal du have et UHD TV (Ultra HD tv).
Viasat Ultra HD sendes med en bitrate på 25 Mbit. Så dit tv skal understøtte Ultra HD/4K.



Virker det stadig ikke?

Kontakt os endelig - så kigger vi på det sammen.

Imens du venter på, at dine tv-kanaler kommer tilbage, kan du bruge YouSee Play-appen på mobil og tablet. Eller play.yousee.dk på din computer. 

Var denne side brugbar?

Har du brug for yderligere hjælp?