Har du problemer med at optage eller tilgå optagelser på din tv-boks, så kan du finde hjælp her.
Sluk og tænd din tv-boks
I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse din forbindelse end en genstart af din tv-boks. Med denne type boks er der dog en særlig genstartsproces:
Du skal først slukke dit modem (YouSee Homebox).
Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen.
Sluk så din tv-boks.
Igen anbefaler vi, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på.
Har du tv i flere rum, skal du også slukke for de tilknyttede tv-bokse.
Tænd nu for dit modem igen. Efter kort tid vil den begynde at blinke. Vent med at gå videre til næste punkt, til der er konstant lys i @-lampen.
Når der er konstant lys i @-lampen, skal du tænde for dit tv.Tænd nu for din tv-boks. Hvis du har tv i flere rum, skal du vente med at tænde disse tv-bokse.
Hvis du kan se tv som normalt på det tv, hvor hovedboksen er tilknyttet, kan du tænde for tv-boksene til tv i flere rum.
Nulstil din tv-boks
Hvis det ikke hjælp at genstarte skal du prøve at nulstille din tv-boks.
Når du nulstiller tv-boksen, går den tilbage til standardindstillingerne, hvilket løser de fleste problemer.
Vigtigt! Dit tv skal være tændt når du starter nulstillingen af din tv-boks, men din tv-boks skal være slukket.
Tænd tv-boksen ved at bruge Tænd/sluk-knappen på bagsiden af boksen.
Vent ti sekunder. Sluk og tænd så hurtigt tv-boksen på Tænd/sluk-knappen.
Dette gentager du tre gange.
Fjerde gang du tænder, bliver du informeret om, at din tv-boks er ved at blive opdateret med den seneste software. Når opdateringen er færdig, er din tv-boks blevet nulstillet.
Hvis du har gennemgået alle punkterne, men stadigvæk har problemer, så skal du kontakte YouSee.