YouSee hjælp

Problemer med at optage eller tilgå optagelser på Cisco tv-boks?

Har du problemer med at optage eller tilgå optagelser på din tv-boks, så kan du finde hjælp her.



Sluk og tænd din tv-boks

I rigtig mange tilfælde skal der faktisk ikke mere til at fikse din forbindelse end en genstart af din tv-boks. Med denne type boks er der dog en særlig genstartsproces:

  1. Du skal først slukke dit modem (YouSee Homebox).

    Vi anbefaler, at du slukker på Tænd/sluk-knappen.



  1. Sluk så din tv-boks.

    Igen anbefaler vi, at du slukker på Tænd/sluk-knappen bag på.

    Har du tv i flere rum, skal du også slukke for de tilknyttede tv-bokse.

  1. Tænd nu for dit modem igen. Efter kort tid vil den begynde at blinke. Vent med at gå videre til næste punkt, til der er konstant lys i @-lampen.
    Når der er konstant lys i @-lampen, skal du tænde for dit tv.

  2. Tænd nu for din tv-boks. Hvis du har tv i flere rum, skal du vente med at tænde disse tv-bokse.

  3. Hvis du kan se tv som normalt på det tv, hvor hovedboksen er tilknyttet, kan du tænde for tv-boksene til tv i flere rum.





Nulstil din tv-boks

Hvis det ikke hjælp at genstarte skal du prøve at nulstille din tv-boks.

Når du nulstiller tv-boksen, går den tilbage til standardindstillingerne, hvilket løser de fleste problemer.

Vigtigt! Dit tv skal være tændt når du starter nulstillingen af din tv-boks, men din tv-boks skal være slukket.

  1. Tænd tv-boksen ved at bruge Tænd/sluk-knappen på bagsiden af boksen.

  2. Vent ti sekunder. Sluk og tænd så hurtigt tv-boksen på Tænd/sluk-knappen.

  3. Dette gentager du tre gange. 

  4. Fjerde gang du tænder, bliver du informeret om, at din tv-boks er ved at blive opdateret med den seneste software. Når opdateringen er færdig, er din tv-boks blevet nulstillet.

Hvis du har gennemgået alle punkterne, men stadigvæk har problemer, så skal du kontakte YouSee.

Hvad synes du om denne side?


Har du brug for yderligere hjælp?